Nordjyske Bank

Nordjyske Bank

4,09

Hvad er Nordjyske Bank?

Nordjyske Bank, er en bank som blev etableret tilbage i 2002. Nordjyske Bank blev startet som en fusion mellem ”Egnsbank Nord” og ”Vendsyssel Bank”. I 2009 købte Nordjyske Bank ”Løkken Sparekassen” og fusionerede med ”Øster Brønderslev Sparekasse”.

I dag fremstår Nordjyske Bank stadig som en selvstændig bank, men egentlig er banken i dag en del af Ringkjøbing Landbobank. Det skete d. 8 juni 2018, at Nordjyske Bank, blev en del af Ringkjøbing Landbobank.

Hvad er Nordjyske Bank Netbank?

Med Nordjyske Bank’s Netbank, kan du nemt og overskueligt danne dig et digitalt overblik, over dine konti og saldoer, men ikke bare det, du kan også overføre og modtage penge, se et overblik over dit forbrug, få overblik over dine udgifter og indtægter, sætte et budget, følge dine aktier, obligationer og andre investeringer live, overføre penge til udlandet, se et overblik over dit boliglån og din samlede restgæld for dit lån og en masse andet.

Nordjyske Bank’s Netbank har åbent alle dage på året, men dog ikke på følgende tidspunkter, grundet vedligeholdelse: Lukket mandag – lørdag: Kl. 03.00 – 05.00 & Lukket søndag: Kl. 02.00 – 06.

Når du skal logge ind på Nordjyske Bank’s Netbank skal du bruge dit Nem-ID, hvis du er træt af hele tiden at finde det frem, kan du nu få Nem-ID nøgleappen, og bruge den til betalinger og andet. Den kan du læse mere om lige her.

Hvordan får jeg Nordjyske Bank’s Netbank på mobilen?

Du kan også få Nordjyske Bank Netbank på mobilen, dette kaldes Nordjyske Bank Mobilbank, her har du de samme muligheder som beskrevet ovenfor, bare i et mobilvenligt design til din smartphone. Hvis du f.eks. står og skal til at købe et produkt, men du er usikker på hvor mange penge du har på din konto, så kan du lige hurtigt tage mobilen op af lommen, og dermed se hvad din nuværende økonomi siger, eller om dit budget overhovedet tillader det, fordi det kan du nemlig også sætte op med Nordjyske Bank Netbank. Nordjyske Bank har lavet en hel guide, til hvordan du kan få mobilbank på din smartphone, klik her for at læse den.

Kan jeg optage et billån hos Nordjyske Bank?

Hvis du står og overvejer at købe en ny bil eller måske købe en brugt bil, men ikke helt har det økonomiske rum til at gøre det på egen hånd, så er der heldigvis professionel hjælp at hente hos Nordjyske Bank.

Nordjyske Bank har nemlig nogle gode og stabile billån, som passer til netop dine behov. Dog skal du være opmærksom på at mærke, årgang osv. Har en indflydelse, desuden også om bilen er ny eller brugt. Her får du lidt om fordelene, ved at tage et billån hos Nordjyske Bank:

  • En god bilforsikring
  • Gratis lånebil når din egen er på værksted
  • Fri reperation af stenslag på forruden
  • Personlig rådgivning

Bilmærke, model og antal kilometer på literen er selvfølgelig vigtige faktorer, men først og fremmest bør du overveje, hvordan du vil finansiere dit nye køretøj.

Du kan finansiere din bil på flere måder i Nordjyske Bank, det kan du læse meget mere om, ved at klikke lige her.

Så har du et godt udgangspunkt, når du skal ud og finde lige netop den bil, der passer til dig.

Det kan være en rigtig god idé, at kontakte Nordjyske Bank, for at få mere af vide, omkring hvor det egentlig fungerer. Du kan desuden ringe på +45 96 33 52 40, for at lære mere.

Når du skal vælge den bedste finansieringsløsning, skal du blandt andet tage højde for rentesatsen, lånets løbetid og alternative finansieringsmuligheder.

Hvordan kontakter jeg Nordjyske Bank’s kundeservice?

Telefonnummeret til Nordjyske Bank’s kundeservice er +45 96 33 52 40. Hvis du dog hellere kunne tænke dig, at henvende dig skriftligt til Nordjyske Bank, så kan du heldigvis også fange dem via e-mail eller fysisk brev. Hvis du vil skrive en e-mail til Nordjyske Bank, så skal du skrive til post@nordjyskebank.dk. Hvis du vil sende et fysisk brev, skal du sende til “Nordjyske Bank Sct. Laurentii Vej 39 B, 9990 Skagen, Danmark”. Hvis du har akutte problemer med mobilbank, netbank, spærring af kort m.m., så skal du henvende dig til +45 70 23 11 66, som er hotline nummeret. Dem kan du også kontakte via e-mail, på hotline@landbobanken.dk. Du kan læse meget mere, om hvordan du kontakter Nordjyske Bank, ved at klikke lige her.

Kan jeg få en personlig formuerådgiver hos Nordjyske Bank?

Ja, hos Nordjyske Bank, kan du få din helt egen personlige formuerådgiver, som er en del af Private Banking sektionen i Nordjyske Bank. En personlig formuerådgiver, hjælper dig med alt fra pension, til investering til formuepleje og alt i den dur. Rådgivningen bygger på et stærkt samarbejde mellem Nordjyske Bank og en række uafhængige analyseselskaber fra både ind- og udenlandske finanshuse. Du kan læse mere om at få en personlig formuerådgiver hos Nordjyske Bank, ved at klikke her.

Udtalelser og kommentarer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec est ligula, dapibus sed ultricies vitae, viverra id mi.

Bedømt service

Nordjyske Bank

Nordjyske Bank

Sats

Renter og udgifter

Hjemmeside og funktionalitet

Kundeservice og service

Kommentar

Sats